Glyconutrients menjaga keselamatan hidup seorang Doktor - Baca Sebelum Membeli

Glyconutrients menjaga keselamatan hidup seorang Doktor - Baca Sebelum Membeli

Kembali pada tahun 1995 saya sangat sakit dan sebenarnya walaupun saya boleh mati. Anda mungkin mengalami diri anda dan saya benar-benar berharap cerita saya tentang bagaimana glyconutrients bertukar kesihatan saya sekitar melayani. Anda boleh berharap kepada cerita saya pemulihan peribadi daripada sakit kronik dan keletihan. Mengelakkan penipuan pemasaran rangkaian dan belajar apa yang anda perlu tahu sebelum membeli.

Pertama biarlah saya memberitahu anda cerita saya, maka saya akan memberitahu anda bagaimana untuk mengelakkan penipuan pemasaran rangkaian dan mempelajari kebenaran tentang glyconutrients. Penyakit saya bermula pada tahun 1992 apabila saya mengambil perjalanan ke India dan mengambil pepijat daripada air minuman yang tidak selamat. Usus saya, tiroid, dan sendi terjejas teruk tetapi ketidakupayaan sistem imun saya untuk bertindak balas terhadap parasit dan kesan-kesan sampingan ubat-ubatan yang saya ditetapkan.

Saya tinggal di Manhattan dan berpindah ke Oregon untuk menjadi lebih dekat dengan keluarga saya. Saya cuba pelbagai rawatan. Isteri saya walaupun digantung amalan beliau dan terbang untuk bersama dengan saya dan membuat saya jus sayur-sayuran segar, yang membantu sedikit dengan kesakitan sendi. Berbesar hati yang paling besar ialah tidur!

Peluang terakhir

Semua pulih selepas saya dapati beberapa tulisan oleh David Hudson tentang unsur monatomic. Hudson memberikan beberapa literatur tentang bagaimana elemen-elemen ini monatomic sebenarnya boleh menghantar cahaya di dalam badan dalam bentuk foton. Ini adalah sangat menarik sekali kerana saya mempunyai "perasaan usus" yang sesuatu dalam badan saya tidak berkomunikasi dengan baik. Hudson mendakwa bahawa sel-sel bercakap antara satu sama lain dengan lebih daripada hanya isyarat kimia tetapi juga ringan.

Kesimpulan saya adalah bahawa sistem imun saya tidak bekerja kerana ia tidak berkomunikasi dan kerana saya telah mencuba banyak sudah ini seolah-olah seperti langkah seterusnya logik. Hudson pernah melakukan kerja dengan Dr Sicafoose, metallurgist satu, yang mencari elemen-elemen pemancar cahaya dalam sesetengah tumbuhan. Aloe vera ternyata menjadi salah seorang daripada perawi cahaya tertinggi kerana ia mengandungi molekul khas kompleks gula - mukopolisakarida (MPS).

Ini gula MPS dijumpai di dalam lidah buaya telah dibawa keluar dan beku kering menggunakan proses khas. Salah satu gula MPS lebih kuat dipanggil "galactomannan." Ia diperbuat daripada dua gula dipanggil galaktosa dan mannose membentuk rantaian panjang gula. Setelah diekstrak, ia lebih merupakan MPS dengan masih beberapa elemen buaya lain di dalamnya.

Selepas menemui ini saya tidak lama lagi dibeli serbuk dan hasilnya di luar harapan saya.

Keputusan Rapid

Saya seorang yang agak sensitif dan cepat tahu apabila sesuatu yang membantu atau mencederakan saya. Dalam masa beberapa minit saya merasakan perubahan ke arah memudahkan dalam badan saya. Beberapa hari kemudian tenaga saya telah meningkat begitu banyak saya akan berenang di sungai dan trekking laluan berhampiran. Untuk beberapa bulan akan datang dos saya hanya 1 sudu teh sehari dicampur dengan jus dan selepas 5 bulan saya hanya mengambil satu sudu teh 1/4. Kesihatan dan tenaga saya telah kembali!

Sains MPS

Glyconutrients kadang-kadang dikelaskan berdasarkan berat badan mereka. Dr. Ivan Danhoff, MD, PhD, seorang pakar terkenal dunia lidah buaya, percaya bahawa berat dan panjang molekul MPS itu boleh memberikan kesan-kesan tertentu dalam badan. Terdapat langkah-langkah khas yang diperlukan untuk membuat pelbagai jenis berat stabil dalam cabutan itu. Selepas kejayaan peribadi saya yang saya lakukan lebih banyak penyelidikan untuk cari produk yang terbaik yang saya boleh mencadangkan kepada pesakit saya untuk membeli dan melangkau mana-mana penipuan pasaran rangkaian mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar